Дата | Тема | Завдання |
13.03.2020 | Розвиток освіти, науки та музичної культури | Опрацювати параграф 33. В Google Classroom, переглянути презентацію 40 та 42 |
20.03.2020 | Архітектура та образотворче мистецтво | Опрацювати параграф 33. В Google Classroom, переглянути презентацію 50, та відеоматеріали "Культура, наука, та освіта" |
27.03.2020 | Практичне заняття.Козацькі літописи ХVII-XVIII ст. як історичні джерела | Написати практичну роботу на дану тему |
03.04.2020 | Практичне заняття.Здійснити уявну мандрівку до історико-культурних пам'яток України/рідного краю доби бароко | Написати практичну роботу на дану тему |
10.04.2020 | Урок повторення із розділу "Українські землі у 20-90-х рр. ХVІІІ ст." | Виконати тестові завдання по темі в Google Classroom |
17.04.2020 | Здобутки українського суспільства. Особливості суспільного життя України ХVІ-ХVІІІ ст. | Виконати тестові завдання по темі в Google Classroom |
24.04.2020 | Внесок України у формування європейської цивілізації | Виконати тестові завдання по темі в Google Classroom |
01.05.2020 | Культура, наука та освіта в ХVІІІ ст. | Переглянути відеоматеріал та навчальний матеріал до даної теми. Виконати тестові завдання по темі в Google Classroom |
08.05.2020 | Наука та освіта. Школи і університети | Переглянути відеоматеріал та навчальний матеріал до даної теми. Виконати тестові завдання по темі в Google Classroom |
15.05.2020 | Західноукраїнські землі в ХVІІІ ст. | Переглянути відеоматеріал та навчальний матеріал до даної теми. Виконати тестові завдання по темі в Google Classroom |
Дата | Тема | Завдання |
16.03.2020 | Річ Посполита | Опрацювати параграфи 19 та 20 |
23.03.2020 | Московська держава. Поява російської імпереї | Опрацювати параграф 21. Виконати тестові завдання на сторінці 177 |
30.03.2020 | Практичне заняття.Обгрунтувати(або спростувати) судження про суперечливий характер реформ Петра І | Написати практичну роботу на дану тему |
06.04.2020 | Урок повторення із розділу "Османська імперія. Країни східної Європи у ХVІІ - першій половині ХVІІІ ст." | Виконати тестові завдання по темі в Google Classroom |
13.04.2020 | Просвітництво і промислова рефолюція | Опрацювати параграф 22. Виконати тестові завдання по темі в Google Classroom, переглянути презентацію 27, та відеоматеріал "Доба просвітництва" |
20.04.2020 | Освідчений абсолютизм | Опрацювати параграф 23. Виконати тестові завдання по темі в Google Classroom, переглянути відеоматеріал "Освідчений абсолютизм" |
29.04.2020 | Міжнародні відносини | Опрацювати параграф 24. Виконати тестові завдання по темі в Google Classroom, переглянути відеоматеріал та навчальний матеріал "Міжнародні відносини" |
06.05.2020 | Англійські колонії в Північній Америці | Опрацювати параграф 25. Виконати тестові завдання по темі в Google Classroom, переглянути відеоматеріал та навчальний матеріал "Англійські колонії в Північній Америці" |
13.05.2020 | Практичне заняття. Повсякденне життя в країнах Західної Європи | Опрацювати параграф 26. Виконати тестові завдання по темі в Google Classroom, переглянути відеоматеріал "Повсякденне життя в країнах Західної Європи" |
Дата | Тема | Завдання |
12.03.2020 | Використання природно-ресурсного потенціалу України. Основні види забруднень довкілля в Україні. Вплив екологічної ситуації на життєдіяльність населення. | Опрацювати параграф 45. В Google Classroom, переглянути презентацію 47 |
18.03.2020 | Природно-заповідний фонд України. Національна екологічна мережа. Практична робота 10.Позначення на контурній карті об'єктів природно-заповідного фонду України | Опрацювати параграф 46. В Google Classroom, переглянути презентацію 48 |
19.03.2020 | Моніторинг навколишнього середовища. Основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та охоти довкілля. | Опрацювати параграф 47. В Google Classroom, переглянути презентацію 49 |
25.03.2020 | Природно-заповідні об'єкти своєї місцевості. Природокористування в умовах сталого розвитку. | Написа доповідь по одному з природно-заповідних об'єктів України |
26.03.2020 | Тестування по розділу: "Природні умови і ресурси України" | В Google Classroom, пройти тестування по даному розділу |
01.04.2020 | Кількість населення в світі та Україні | Опрацювати параграф 48. В Google Classroom, переглянути презентацію 51, та пройти тестування по даній темі |
02.04.2020 | Зміна кількості населення в світі та Україні | Опрацювати параграф 49. В Google Classroom, переглянути презентацію 52, та пройти тестування по даній темі |
08.04.2020 | Статево-віковий склад населення світу й України | Опрацювати параграф 49. В Google Classroom, переглянути презентацію 52, та пройти тестування по даній темі |
09.04.2020 | Механічний рух населення: причини і види міграції, основні напрямки міграційних потоків у світі та Україні | Опрацювати параграф 50. В Google Classroom пройти тестування по даній темі |
15.04.2020 | Густота населення | Опрацювати параграф 51. В Google Classroom, переглянути презентацію 59, та пройти тестування по даній темі |
16.04.2020 | Міські і сільські населені пункти | Опрацювати параграф 52. В Google Classroom пройти тестування по даній темі |
22.04.2020 | Міські і сільські населені пункти | Опрацювати параграф 52. В Google Classroom пройти тестування по даній темі |
23.04.2020 | Урбанізація, причини, що її зумовлюють | Опрацювати параграф 53. В Google Classroom пройти тестування по даній темі |
29.04.2020 | Етноси | Опрацювати параграф 54. Переглянути відеоматеріал до урока 59-60. В Google Classroom пройти тестування по даній темі |
30.04.2020 | Національний склад населення України | Опрацювати параграф 55. Переглянути відеоматеріал до урока 61. В Google Classroom пройти тестування по даній темі |
06.05.2020 | Релігія як явище культури | Опрацювати параграф 56. Переглянути відеоматеріал до урока 62. В Google Classroom пройти тестування по даній темі |
07.05.2020 | Трудові ресурси | Опрацювати параграф 57. Переглянути відеоматеріал до урока 63. В Google Classroom пройти тестування по даній темі |
13.05.2020 | Зайнятість населення | Опрацювати параграф 58. Переглянути відеоматеріал до урока 64. В Google Classroom пройти тестування по даній темі |
14.05.2020 | Підсумковий урок | В Google Classroom пройти контролене тестування по даній темі |