Дата | Тема | Завдання |
12.03.2020 | Римська республіка в V-III ст.до н.е. | Опрацювати §44. Переглянути відео урок(соціальна мережа Viber). Пройти онлайн вправи: https://learningapps.org/watch?v=p9e9dzkpj18 https://learningapps.org/watch?v=pmg8kfpna20 |
16.03.2020 | Утворення римської середземноморської держави | Опрацювати §45. Переглянути відео урок(соціальна мережа Viber). Пройти онлайн вправи: https://learningapps.org/watch?v=pmcnsx1o518 https://learningapps.org/watch?v=pjndubtac20 |
19.03.2020 | Релігія і традиції давніх римлян | Опрацювати §46 |
23.03.2020 | Особливісь суспільно-політичної боротьби в Римі в ІІ-І ст. до н.е. | Опрацювати §47, та визначити, яка подія із життя Гая Марія зображена на ілюстрації в даному параграфу |
26.03.2020 | Поява першого тріумвірата. Встановлення диктатури Цезаря. | Опрацювати §48. Переглянути відео урок(соціальна мережа Viber). Пройти онлайн вправи: https://learningapps.org/watch?v=p4s4om1uj18 https://learningapps.org/watch?v=pt4iepkdn20 |
30.03.2020 | Практичне заняття. Скласти історичний портрет Цезаря. | Опрацювати §49. Скласти історичний портрет Цезаря, та записати його у зошит. Зразок (див.ст.182). І.Пометун, П.В.Мороз, Ю.Б.Малієнко за підручником |
02.04.2020 | Урок контролю і корекції навчальних досягнень із теми «Сародавній Рим за царської та республіканської доби». | Переглянути відео урок(соціальна мережа Viber). Пройти онлайн вправи: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd3filF_ B1K8RdFthpI2ddaB2WjnNWt3ZE_2O7JkqVhFeeBmQ/viewform |
Дата | Тема | Завдання |
18.03.2020 | Створення програмних об'єктів | Опрацювати тему параграфа. Переглянути відео: тут |
25.03.2020 | Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події | Опрацювати тему параграфа. Переглянути відео: тут |
01.04.2020 | Практична робота №8. Програмне опрацювання події |